dijous, 10 d’abril del 2014

Whatsapp de Ponç Pons

Els alumnes de 2n d'ESO del nostre centre estan llegint Memorial de Tabarka de Ponç Pons. La seva professora, Iolanda Bonet, que també és escriptora, ha enviat un whatssapp al seu autor que, en resposta, els ha adreçat unes paraules amb bons consells perquè llegeixin i gaudeixin llegint; i que nosaltres, pel seu interès, us transcrivim aquí:
  
Ei, hola, Iolanda!

Estic molt content i agraït que els alumnes de 2n llegeixin el meu llibre.

Sobretot, esper que els agradi i els faci agafar el gust per la lectura.

Que pensin que: "un llibre és un amic" i que llegir ens obre la possiblitat de fer més interessant i apassionant la vida.

A través de la lectura, podem viure històries i aventures.

Llegim per viure més vides i tenir més experiències.

Però un llibre, perquè visqui, necessita un lector.

(Sa tele, si no l'encens, no funciona)

Ser lector exigeix un poc d'esforç i s'ha de llegir amb fluïdesa. 

Al final, un troba la recompensa.

A llegir se n'aprèn llegint i es pot llegir a qualsevol banda.

A jo, on m'agrada més, és dins el llit abans de dormir.

Més que per aprendre, que està molt bé, hem de començar a llegir per gust i per plaer.


-----------------------------------------

Moltes gràcies per triar el meu llibre, Iolanda.

Esper que a Eivissa es trobis bé i siguis feliç

Una besada.

Ponç Pons
Moltes Gràcies, Ponç Pons i Iolanda Bonet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada